marketingowy-harpagan.pl

W jubilerstwie znajdziemy bardzo dużo marek. Jakie cechy łączą ich wyroby? Na pewno kruszce, które wykorzystują do tworzenia jubilerskich linii, ale również jakimi kamieniami je wykańczają. W tym wpisie skierujemy naszą uwagę na te drugie. Podzielimy je i krótko zdefiniujemy.

Kryształki Swarovskiego – pozostają najczęściej robione saletry potasowej, a prościej z odmiany szkła. Projektanci nierzadko używają go w tańszych kolekcjach biżuterii. Takie szkło jest przede wszystkim wyróżnia się zdecydowanie wyższym stopniem załamania wiązki światła. Pozostaje także widocznie cięższe od szkła powszechnego. Wiodącym producentem tego surowca pozostaje austriacka firma Swarovski.

Cyrkonie |to} kolejny chętnie używany dodatek. Samą cyrkonię wytwarza się całkowicie w fabrykach. Pozostaje niezwykle krucha, co więcej można ją zgodnie z marzeniami farbować. W branży złotniczej materiał ten jest nie długo, krystalizuje się w bardzo wysokiej temperaturze. Cóż, największą cnotą pozostaje niska wartość.

Szlachetne Kamienie to najbardziej wartościowe spośród dodatków wykańczających biżuterię. Znajdujemy ich na świecie całkiem sporo. Choć w tym wpisie zawęzimy się na tych najpopularniejszych.

Szmaragdy {to| szlachetna klasa kamienia zwanego berylem. Dla amatorów, to ten zielony. Cieszy się uznaniem kobiet oraz pasjonatów. Pozostaje niezwykle gęsty, ale także łupliwy.

Rubiny są prawie najdroższym rodzai kamieni szlachetnych, ale także pochodzą z gatunku korundu. Słynną niebywałej twardości, najbardziej rozpowszechnione rubiny są krwiste w takich kamieniach czasami można dostrzec głębię koloru.

Szafiry – niezmiennie są bardzo doceniane w branży złotniczej. Podobnie do szafirów należą do rodziny korundów. Z reguły są ciemnoniebieskie. Ogromna ilość fabrykantów wytwarza go sztucznie.

Diamenty – można opowiadać stosunkowo długo. Są najmniej sprężyste z ziemskich materiałów i również najwięcej warte.

Omówiliśmy główne dodatki wykorzystywane do dekorowania wyrobów jubilerskich. Choć, że odróżniamy ich świecie zdecydowanie dużo.

Marketingowy Harpagan